شنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۷ - ۰۷:۳۵
۰ نفر

گروه ورزشی - کریم اعظمی: اولین مذاکره رسمی فرهاد کاظمی با مسئولان باشگاه سپاهان به دوشنبه هفته گذشته بازمی‌گردد.

 او جلسه‌ای2 ساعته با محمدرضا ساکت، مدیرعامل این باشگاه داشت ولی طرفین به توافقات نهایی دست پیدا نکردند. این وضعیت مبهم تا ظهر روز گذشته ادامه داشت ولی سرانجام سپاهانی‌ها تصمیم نهایی را در خصوص انتخاب کاظمی به عنوان سرمربی جدید گرفتند و این مربی عصر روز گذشته با پرواز ساعت 15: 18 راهی امارات شد تا از امروز در تمرینات این تیم شرکت کند.  بازگشت کاظمی به سپاهان اتفاق قابل‌تصوری نبود ولی به یکباره اسم او در هیات‌مدیره مطرح شد و اکثر مسئولان سپاهان نظر مثبتی روی این مربی داشتند.

حتی پورسینا رئیس هیات‌مدیره سپاهان در این مورد با چند بازیکن قدیمی تیم از جمله محرم نویدکیا و محمود کریمی صحبت کرد و آنها توانایی‌های فنی کاظمی را تایید کردند. حتی نویدکیا که در تصمیم‌گیری‌ها و اتفاقات باشگاه سپاهان نقش پررنگی دارد به مدیران سپاهان تاکید کرده بود که در این شرایط کاظمی بهترین گزینه برای سپاهان محسوب می‌شود.

آخرین اخبار حاکی از آن است که حسین چرخابی شب گذشته با پرواز ساعت 30: 21 به اصفهان بازگشت در حالی که از تصمیم مسئولان سپاهان به شدت ناراحت بود. آنها روز گذشته به چرخابی اعلام کردند که قرار است کاظمی به عنوان سرمربی جدید انتخاب شود و این موضوع ناراحتی شدید چرخابی را به همراه داشت. کاظمی امروز به صورت رسمی به عنوان سرمربی سپاهان معرفی خواهد شد و برای اولین بار تیم جدیدش را تمرین خواهد داد.

مسئولان سپاهان  در نظر داشتند تا مدت قرارداد کاظمی را فقط تا پایان فصل جاری لیگ برتر تنظیم کنند ولی این مربی با خواسته سپاهانی‌ها مخالف بود و حتی در محافل دوستانه گفته بود که فقط در شرایطی قرارداد امضا خواهد کرد که مدت آن کمتر از یکسال و نیم نباشد.

با این شرایط احتمال می‌رود که سپاهانی‌ها در نهایت باخواسته او موافقت کرده باشند و قراردادی به مدت یکسال‌و‌نیم با او امضا کرده‌اند هرچند که هنوز نمی‌توان در این مورد اظهارنظر قطعی داشت چون مسئولان سپاهان فعلا صحبتی نکرده‌اند و فرهاد کاظمی هم در این مورد اظهارنظر رسمی نداشته است.

شایعات زیادی در خصوص مبلغ قرارداد کاظمی با سپاهان شنیده می‌شود. خبرهای رسیده از اصفهان حاکی از آن است که او تا پایان فصل جاری لیگ برتر مبلغی حدود 230 میلیون تومان دریافت خواهد کرد و مبلغ قرارداد برای فصل آینده به صورت توافقی خواهد بود. در ضمن کاظمی در صورتی که سپاهان را قهرمان لیگ برتر، جام حذفی یا لیگ قهرمانان آسیا کند، مبلغ قابل‌توجهی را به عنوان پاداش دریافت خواهد کرد.

کاظمی در شرایطی به عنوان سرمربی جدید سپاهان انتخاب خواهد شد که او هنوز دستیارانش را به مسئولان باشگاه معرفی نکرده است. کاظمی به تنهایی راهی امارات شد ولی پس از بازگشت تیم به اصفهان تغییراتی در کادر فنی به وجود خواهد آمد.

کد خبر 71059

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز